REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO "BUTIKOFF"
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego "Butikoff", dostępnego pod adresem: www.butikoff.com.pl.
1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest:
Nazwa w rejestrze: BUTIKOFF ANTONINA BARVINKO
Adres: ul. Jana Piekałkiewicza 5/45, 00-710 Warszawa, pow. Warszawa, gm. Warszawa, woj. mazowieckie, Polska
NIP: 5214097614
REGON: 540383922
Adres e-mail: butkoff111@gmail.com
Numer telefonu: +48 793 084 739
1.3. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej www.butikoff.com.pl, co umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie
2.Oferty i zamówienia
2.1. Sklep internetowy oferuje sprzedaż produktów takich jak odzież, obuwie oraz dodatki.
2.2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
2.3. Składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na warunki niniejszego regulaminu
3. Złożenie zamówienia
3.1. Kupujący dokonuje zamówienia poprzez stronę internetową sklepu, dodając wybrane produkty do koszyka i przechodząc do etapu finalizacji zakupu.
3.2. Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na adres e-mail Kupującego.
4.Metody płatności
4.1. Sklep akceptuje następujące metody płatności:
-Przelew bankowy
-Karta kredytowa/debetowa
-Płatności online (np. PayPal, Przelewy24)
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
5. Dostawa towaru
5.1. Koszty i czas dostawy zależą od wybranej metody dostawy oraz miejsca, do którego ma być wysłany towar.
5.2. Sklep realizuje zamówienia na terytorium Polski oraz wybranych krajów UE.
6.Warunki zwrotu i wymiany
6.1. Prawo odstąpienia od umowy
6.1.1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6.1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Kupujący powinien wysłać oświadczenie na adres e-mail: butkoff111@gmail.com lub dołączyć je do przesyłki zwrotnej.
6.1.3. Zwrot towaru należy dokonać w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia. Towar musi być w stanie niezmienionym, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania.
6.1.4. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
6.2. Wymiana towaru
6.2.1. Kupujący ma prawo wymienić towar (np. na inny rozmiar) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
6.2.2. Procedura wymiany:
-Skontaktuj się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: butkoff111@gmail.com.
-Wypełnij formularz reklamacji (wzór poniżej) i dołącz go do paczki.
-Odesłanie towaru w stanie nienaruszonym (z oryginalnymi metkami) na wskazany adres.
Adres do zwrotów i wymian:
BUTIKOFF ANTONINA BARVINKO
- Jana Piekałkiewicza 5/45,
00-710 Warszawa,
Polska
6.2.3. Koszt odesłania towaru do wymiany pokrywa Kupujący.
7.Reklamacje (Rękojmia za wady)
7.1. Kupujący ma prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu, zgodnie z Kodeksem cywilnym.
7.2. Reklamację można zgłosić w formie pisemnej na adres sklepu lub drogą elektroniczną na e-mail: butkoff111@gmail.com.
7.3. Reklamacja powinna zawierać:
Imię i nazwisko Kupującego.
Numer zamówienia.
Datę zakupu.
Opis wady towaru.
Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot środków).
7.4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Kupujący zostanie poinformowany o decyzji drogą e-mailową.
8.Postanowienia końcowe
8.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
8.2. Zmiany regulaminu będą obowiązywać od momentu opublikowania ich na stronie internetowej sklepu.
8.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumentów.
Wzór zgłoszenia reklamacji lub wymiany
Dane Kupującego:
Imię i nazwisko: ......................................................
Adres: .................................................................
Numer telefonu: ....................................................
Adres e-mail: .......................................................
Dane dotyczące zamówienia:
Numer zamówienia: .................................................
Data zakupu: .........................................................
Przyczyna reklamacji/wymiany:
......................................................................
......................................................................
Preferowany sposób rozwiązania (zaznaczyć odpowiednie):
☐ Wymiana na inny rozmiar: ...................... (proszę podać nowy rozmiar)
☐ Zwrot środków na numer rachunku bankowego: ........................................................
☐ Naprawa produktu
Data i podpis Kupującego:
.................................................................
OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym. 1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania.Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia. 1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. 1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io. 1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. 1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia. 1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.